måndag 3 maj 2010

TJOHO TV4!!!


Om nu Laila och Nicke backar ur så kan JAG tänka mig att träda in i husbyggarprojektet!! Jag är villig att förnedra mig för häften av arvodet som det förmögna (?) kändisparet begärde - eller va fasen! Får jag en pool på köpet så kan vi vara kvitt! Deal??

Okey - ska bara få grönt ljus från gubben min sen KÖR VI!


Ps. Hur blir det med tomten? Lidingö kan bli liiiite knöligt för oss. Tror nog det ska gå att få tag på nån liten åkerlapp kring Sketälva.
Vi har en video från vårt budgetbröllop också om det kan vara intressant - är villig att överlåta den för....ska vi säga en Volvo Flexifuel? Eller ett års förbrukning av Gorby´s? Eller en resa till Ullared?
Vill ju inte verka sniken men....
Ps igen. Ni behöver inte sponsra mitt Världsförälderskap i UNICEF! Det är redan kirrat ;)
(huset på bilden är lånad på Google)

4 kommentarer:

Bloggarmorsan sa...

Håhå... Vad du är vass!;-)
Mycket vill ha mer sägs det ju... Och det verkar ju onekligen vara fallet här!
Kram

imse sa...

Jag kan erbjuda mig att göra resereportage, såsom Niklas gjorde. De behöver ju trots allt inte ge mig nån bröllopsresa, så en reportageresa kan de väl bjussa på.

anne sa...

Ett så generöst erbjudande från dig, de bara MÅSTE nappa! Tom bröllopsvideon slänger du in i köpet!!!

Chokladen är testad....

B i t t e sa...

Åh, det ser så varmt och skönt ut på bilden, längtar efter värme nu. Och gärna ett fint hus. Kanske kan man få hyra ditt när det är klart? :-)