måndag 31 maj 2010

HEJ! HÄR ÄR JAG IGEN!

Tog ett litet bloggbrejk jag! Har inte haft lust helt enkelt. Att förmedla mig alltså! *blink, blink*
Har det hänt nåt här då? Har inte ens bemödat mig att kolla era inlägg heller, så nu har jag väl massor att läsa igenom! Ni som är så flitiga!

Själv har jag passat på att fylla år - mindre roligt! Okey, jag kan hänga med till 50-strecket, sen vill jag att det vänder. 50, 49, 48...ner till 25, sen kan det vända uppåt igen. Inte yngre än 25, inte äldre än 50. Vad tror ni om det?

Kolla in det här videoklippet - den här gossen blir nog INTE 25 år. Barnmisshandel? Oförstånd?




4 kommentarer:

imse sa...

Grattis! Näe, att passera 50 är inget kul. Även om mycket är bättre, så blir kroppen äldre. Och det märks.

Bloggpaus behöver man ibland. Även jag har varit en dålig bloggare den senaste tiden.

Kram

anne sa...

Fyllde du 50 eller har du ett tag kvar?

Jag fyller 50 i höst och det känns bra det! :)

Bloggarmorsan sa...

Å så kul att du är åter!
Vad gäller denna lilla kille.... Jag finner inte ord! Hemskt! Barnmisshandel och så j***la korkat att man blir rädd!
Kramkramen från Helena

anne sa...

Då har du två år kvar innan du kan anses som vuxen riktigt på riktigt! ;)