onsdag 5 maj 2010

PRECIIIS LIKT MIG...


Juuupp! Det var det det! Oopps I did it again, som Brittan skulle sagt. En liten förkylning kom emellan och så var det klippt! Kört så in i h-vete.
Vad??!! Mitt STEGRÄKNARBEROENDE så klart! Puts väck - bara så där. Har dessutom inte det minsta abstinens.
Visst - mätarn sitter där på höften. Jag tar loss den ibland och konstaterar:
"jahaja, bara 2301 steg och klockan är 17.00" - (för två veckor sen skulle jag ställt mig på crosstrainern och kört ett 40-minuterspass för att komma upp i minst 12 000 steg).
Sån är jag! En ohängiven människa. I alla fall när det gäller motion och kostomläggning...

2 kommentarer:

Innapingpong sa...

Åhhh jag känner igen mej så......Hoppas bara att mitt håller i sej denna gång!!!! Känner att jag inte ORKAR börja om EN GÅNG TILL!!!!!

Kramelikram till dej !!!!

imse sa...

Usch ja, vad det är jobbigt med motion.

Kram