måndag 5 april 2010

LÖÖÖVE

Emma ringde min mobil vid 9-tiden på påskafton och sa att Lukas var så orolig för mig!! "Han måste få prata med dig!"

Jag: "Hej Luki, hur är det fatt?"

Lukas 1 år och 10 mån: "Hej"

Jag: " Har du fått något påskbrev än?"

Lukas: "Ja"

Emma viskar i bakgrunden: "Säg nu vad det var du ville fråga mormor"

Lukas: "Sovit gott????"

...säger GULLUNGEN då!!

Jag: "Jaaa Lukas det har jag gjort!"

Lukas: " Bja mommo!"

Han hade varit SÅ bekymrad över min nattsömn! Vill ju bara äta upp honom!!!

5 kommentarer:

imse sa...

Nämen snutte, blir nästan tårögd.

B i t t e sa...

Gulleplutt;-) Kan tänka mig att det nöp i mormorshjärtat!

Bibban sa...

så sött, man smälter ju:)
Kram

Innapingpong sa...

Åhhhh! Det ÄR verkligen så ljuvligt med barnbarn som mina systrar säjer!!!

Emma Grenander sa...

Han är underbar den ungen <3