fredag 2 juli 2010

DRÄNERAD....

Tonårsängeln åkte till Stockholm och hälsade på sin syster i några dagar. När hon kom hem så hade hon en sån här mackapär i örat!!
Blir smått irriterad faktiskt att dessa piercingstudios inte kräver målsmans tillstånd hos minderåriga. Har bestämt för mig att det är 18-årsgräns på såna här ingrepp!
Men hennes systrar lyckades också få hål här och där utan problem när de var i fjortisåldern. En gång var det en annan vuxen som var "snäll" och ställde upp med sin namnteckning när inte jag gick att övertala. Då var jag inte glad sen kan jag tala om!!

Ont hade det gjort - moahaha!! Men vill man vara "fin" får man lida pin! Jag tycker då det ser för dj...ligt ut...



4 kommentarer:

imse sa...

Fast jag har sett värre. Allt jox de sätter i ansiktet ser rent förskräckligt ut.

Bloggarmorsan sa...

Vi har också dividerat kring piercingar härhemma. Örat är väl ändå gaaaaanska "milt"? Emma har inga ÄN..., men som sagt... Det är förmodligen bara en tidsfråga. Jag vill absolut inte att hon ärrar sitt fina ansikte bara.... Dessutom har jag hållit stora predikningar kring vad äckligt det är och bakterier som växer kring piercingen. (Att jag själv mha knappnålar fixade till hela 7 hål i ena örat när jag var tonåring talar jag tyst om......)
Kram från en annan luttrad tonårsmor

Lena sa...

Ja gudars, hur har inte mina ungar sett ut!! Illrött hår eller inget hår alls för den delen, ringar i läppar och navlar. Och nu är det tatueringar som gäller!
Men jag har lärt mig en sak: Det som VERKLIGEN räknas, det sitter varken i håret, öronen, naveln eller i skinnet!
Kram Lena

nillas liv på pinnen sa...

Jag tycker det är snyggt...*duckar*