söndag 30 januari 2011

JAG HAR BLIVIT MED NY BLOGG

Eftersom det ska byggas hus i familjen, tänkte jag att det skriver jag om någon annanstans. Så det blev en blogg till...Nybyggarna kallar jag den och ni är så klart välkomna att komma och hälsa på där också!
Nu ska jag alltså uppdatera två bloggar...snacka om att ta sig vatten över huvudet!

Känner ni att det är vår i luften? Det inbillar jag mig att jag gör, vilket antagligen är superkorkat med tanke på att vintern nyss börjat.

Trista söndag har hittills innehållit långpromenad, rester från igår till middag och seg Budapestrulle till kaffet. Ser fram emot Solsidan och Wallander på tv-fronten. Vidare har jag trånande längtat efter mina barnbarn. Nytillskottet Charlie från Tumba, är nu hela två månader och jag har inte sett honom sen juldagen!!
Troligtvis är han 2 meter lång och i målbrottet när vi ses nästa gång...
Men jag har sett honom via webcam, tack för den uppfinningen!

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Oj, spännande att bygga hus!
Och att vara mormor.
Jag förstår att du behöver minst två bloggar.

imse sa...

Då ska jag följa med över dit.

Förstår att du längtar som en galning efter barnbarnen. Det gör jag med, fast jag har ju inga än förstås.

Kram

Innapingpong sa...

Konstigt nog så är dom fortfarande lika söta på nåt vis...trots målbrott, skäggväxt, HÖG musik så dom inte hör nåt o.s.v.....;)